Få hjælp, afklaring af spørgsmål, teknisk assistance med mere.
Måden du tilføjer en ny medarbejder til systemet er nemt. Vælg medarbejdere i menuen til højre og benyt knappen tilføj. Når en ny medarbejder tilføjes - gøres der klar til planlægning fra ansættelsesstart og frem.
Et godt grundskema tager udgangspunkt i dine medarbejdere, institutionen, åbningstider mv. Start med at få styr på åbne og lukketiderne, derefter at få grupperne og normerne til at gå op.
De fleste opretter planlægningsperiode på en måned eller på et 4-8 uger. Herefter bruger de grundskemaet som udgangspunkt. Første opgave er at undersøge om der er mulighed for at give ferie mv. dernæst at få planen til at gå op.
Er der nogle gode råd til hvordan man sætter de rigtige farver - eller behøver man slet ikke den del?
Vi skal have nye åbningstider efter sommerferien - kan man allerede nu lave det om - så systemet er klart?
Er det muligt at tilføje en arbejdslørdag til planlægningen? Se svaret fra supporten.